Number of the records: 1  

Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí

  1. Title Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí : bakalárska práca
    Author infoIveta Kršková, školiteľ: Šárka Kličková
    Author Kršková Iveta
    Another authors Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 55 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number870577

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha267.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce978.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.