Number of the records: 1  

The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints

  1. Title The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints
    TranslationMarketingový kontrolný systém z teoretického a praktického hľadiska
    Author infoFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing i rynek. Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * audit * kontrola * kontroling * distribúcia * marketing manažment
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00483-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF377.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.