Number of the records: 1  

Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing

  1. Title Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing : bakalárska práca
    Author infoBarbara Baloghová, školiteľ: Edita Milčevičová
    Author Baloghová Barbara
    Another authors Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2013. - 56 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number875941

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.