Number of the records: 1  

Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty

  1. Title Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty
    Parallel titleStrategy approach to customer - perceived value
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 187-192. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3
    NoteVEGA 1/0100/13 (100 percent). - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationProblémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00597-013, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti405.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.