Number of the records: 1  

Prečo mediálna kampaň IP = IQ?

  1. Title Prečo mediálna kampaň IP = IQ?
    TranslationWhy the media campaign IP = IQ?
    Author infoEmil Žatkuliak
    Author Žatkuliak Emil
    Source document Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 18-19. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2013. ISSN 1335-2881
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Keywords vlastníctvo duševné * značky výrobné * známky ochranné * právo značkové * falzifikáty * ochrana práv priemyselných
    AnnotationFalšovanie výrobkov ako vážny globálny problém, ktorý sa negatívne dotýka aj Slovenska. Posolstvo kampane Úradu priemyselného vlastníctva SR s podporou Svetovej organizácie duševného vlastníctva.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.