Number of the records: 1  

Tvorba cien v obchodných podnikoch

  1. Title Tvorba cien v obchodných podnikoch
    TranslationThe Pricing in the commercial enterprises
    Author infoJúlia Lipianska, Mária Hasprová
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 249-262. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords podnik obchodný * tvorba cien * obchod * podnikanie obchodné
    AnnotationZákladné znaky obchodných podnikov. Charakteristika tvorby cien v obchodných podnikoch a jej špecifiká. Možnosti ich využitia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00788-014, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 21-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.