Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty

  1. Title Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty
    TranslationMarketing communication and educational institutions - some aspects
    Author infoJana Jurková
    Author Jurková Jana
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 2, č. 1 (2013), s. 145-150. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords inštitúcie vzdelávacie * študenti * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationVybrané prvky procesu marketingovej komunikácie vzdelávacej inštitúcie (fakulty vysokej školy) s dôrazom na využívané médiá z pohľadu vybranej cieľovej skupiny (študenta strednej alebo potenciálneho zákazníka vysokej školy).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.