Number of the records: 1  

Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov

  1. Title Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov
    Parallel titleMeans-End-Chain Forschung der Jugendlichen
    Author infoEmília Behanová, Janka Kopaničová
    Author Behanová Emília
    Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 6-19 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * hodnota * mládež * prieskum
    AnnotationPrieskum, ktorého cieľom bolo bližšie nahliadnuť na zmýšľanie a správanie tínedžerov a zistiť, aké hodnoty majú dnešní tínedžeri, a to prostredníctvom otázok smerujúcich k ich vzťahu ku svetoznámemu fast foodu McDonald's.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-002, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF535.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.