Number of the records: 1  

Reklama - fenomén komunikačného mixu

  1. Title Reklama - fenomén komunikačného mixu
    Author infoBohuslava Mihalčová, Anna Vistánová
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Vistánová Anna EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Source documentSociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. S. 508-515. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * metódy propagačné * objekty reklamy * psychológia reklamy * trh reklamný * adresnosť reklamy
    AnnotationDôležitým atribútom marketingu predaja je reklama, ktorej podstata by mala spočívať v predaji toho, čo sa propaguje, inak stráca účel. Filozofia reklamy, zmeny a nástrahy rôzneho charakteru, ktoré priniesol vedecko-technologický rozvoj.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01114-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.