Number of the records: 1  

Analýza marketingovej produkcie bioproduktov

  1. Title Analýza marketingovej produkcie bioproduktov
    TranslationMarketing communication analysis of bioproducts
    Author infoZuzana Nižníková, Denisa Bilohuščinová
    Author Nižníková Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Co-authors Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 80-85. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Slovensko * bioprodukty * farmy * spotrebitelia * komunikácia marketingová
    AnnotationSúčasná situácia bioprodukcie na Slovensku a v zahraničí. Využitie nástrojov marketingovej komunikácie v oblasti bioproduktov. Charakteristika biofarmy Agrokruh a jej marketingová komunikácia. Spôsob odbytu bioproduktov z biofarmy Agrokruh ku konečnému spotrebiteľovi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02242-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.