Number of the records: 1  

Moderní metody segmentace trhu

  1. Title Moderní metody segmentace trhu
    Author infoMiloš Uldrich
    Author Uldrich Miloš
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing diferencovaný * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationDiferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 7-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.