Number of the records: 1  

Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky

  1. Title Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky
    Parallel titleUtilization of neuromarketing in the process of creating and managing of the brand value
    Author infoJana Majerová
    Author Majerová Jana
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 373-380. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * neuromarketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * výrobky značkové * značky výrobné * hodnota
    AnnotationNeuromarketing je progresívnou marketingovou koncepciou, ktorej používanie v súčasnosti vyvoláva veľmi kontroverzné reakcie, a to nielen celospoločensky, ale aj v rámci odbornej verejnosti. Implementovanie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.