Number of the records: 1  

Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu

  1. Title Motivácia a bariéry inovácie a využívania moderných metód marketingového manažmentu
    Author infoMarta Šilhárová
    Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 7-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * inovácia * motivácia * produkty * služby * kvalita * zákazníci * trh * výskum
    AnnotationVyužívanie moderných metód marketingového manažmentu. Motívy zvyšovania inovačnej aktivity podnikov a zavádzanie nových marketingových metód. Výsledky výskumu. Problémy a bariéry aplikácie moderných metód a prístupov v marketingovom manažmente. Prieskum bariér úspešného využitia moderných marketingových metód v zahraničí. Prieskum bariér inovačnej aktivity spoločnosti na slovenskom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01351-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.