Number of the records: 1  

Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií

  1. Title Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií
    Author infoAndrea Jazbec
    Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 79-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * prieskum * telefón mobilný * telekomunikácie * manažment
    AnnotationProces manažmentu kategórií. Základné finančné ukazovatele skúmané pre účely implementácie manažmentu kategórií. Analýza spotrebiteľského správania pri nákupe z kategórie príslušenstva. Prieskum zameraný na zistenie spotrebiteľského sptávania pri nákupe tovaru z rôznych sub-kategórií kategórie príslušenstva v maloobchodných prevádzkach mobilných operátorov na slovenskom trhu (Orange Slovensko, T-com, Telefonica O2). Výsledky prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01351-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.