Number of the records: 1
Social orientation of marketing concept
Title Social orientation of marketing concept Translation Sociálna orientácia marketingovej koncepcie Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing sociálny * nástroje marketingové Annotation Ciele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01479-011, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 104.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1