Number of the records: 1  

Social orientation of marketing concept

  1. Title Social orientation of marketing concept
    TranslationSociálna orientácia marketingovej koncepcie
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * marketing sociálny * nástroje marketingové
    AnnotationCiele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01479-011, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext104.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.