Number of the records: 1  

Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít

  1. Title Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít
    Author infoMagdaléna Cárachová
    Author Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 56-61 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * internet * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment
    AnnotationKlasický marketing versus e-marketing. Charakteristika a funkcie marketingového manažmentu. Internetová marketingová stratégia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01487-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.