Number of the records: 1  

Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov

  1. Title Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov
    Parallel titleSpecifics of marketing mix in the segment of seniors
    Author infoMonika Matušovičová, Eva Hvizdová ml.
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 468-477 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * segmentácia trhu * seniori
    AnnotationProblematika marketingu zameraného na generáciu 50 plus, ktorej spotrebiteľské správanie rozhoduje o budúcnosti mnohých firiem. Nejednotnosť a rôznorodosť vnímania pojmu senior a odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-039, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti453.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.