Number of the records: 1
Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov
Title Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov Parallel title Specifics of marketing mix in the segment of seniors Author info Monika Matušovičová, Eva Hvizdová ml. Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 468-477 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * segmentácia trhu * seniori Annotation Problematika marketingu zameraného na generáciu 50 plus, ktorej spotrebiteľské správanie rozhoduje o budúcnosti mnohých firiem. Nejednotnosť a rôznorodosť vnímania pojmu senior a odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-039, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 453.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1