Number of the records: 1  

Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim

  1. Title Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 84-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords biopotraviny * ekológia * poľnohospodárstvo * správanie spotrebiteľa * Európa * Slovensko * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationBiopotraviny a ekologické poľnohospodárstvo v Európskej únii. Výsledky prieskumu mladých európskych spotrebiteľov a ich vzťah k biopotravinám. Rozdielnosť názorov k tejto kategórii výrobkov medzi mladými spotrebiteľmi v SR a ostatných členských krajinách EÚ.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02144-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.