Number of the records: 1  

Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov

  1. Title Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov
    Parallel titleMarketing communication tools for sale bioproducs
    Author infoDaniela Urblíková, Mária Andrejčíková
    Author Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentMarketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. S. 163-173. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9
    NoteVEGA 1/0906/11/322
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * biopotraviny * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnnotationMožnosti využitia nástrojov a správne zacielenie marketingového mixu pri predaji biopotravín. Charakteristika biopotravín a značky "BIO". Stanovisko spotrebiteľa a reakcia na jeho potreby.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01807-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.