Number of the records: 1  

Marketing luxusných výrobkov

  1. Title Marketing luxusných výrobkov
    Parallel titleThe marketing of luxury products
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 694-703 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výrobky * výrobky značkové * marketing * stratégia marketingová * marketing mix
    AnnotationTypické charakteristiky luxusných výrobkov a ich kategorizácia. Predikcie na vývoj skúmaného odvetvia v nasledujúcich rokoch na základe posledných publikovaných štúdii. Marketingové postupy a stratégie používané v odvetví luxusných výrobkov. Modifikovaný marketingový mix.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02171-086, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.