Number of the records: 1  

Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns

  1. Title Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns
    TranslationVytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane
    Author infoAndrej Miklošík, Matúš Borguľa
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. S. 335-351. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/047/11. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technológie nové * marketing elektronický * marketing vzťahový * ekonómia * digitalizácia * siete sociálne
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02049-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.