Number of the records: 1
Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns
Title Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns Translation Vytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane Author info Andrej Miklošík, Matúš Borguľa Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. S. 335-351. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/047/11. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords technológie nové * marketing elektronický * marketing vzťahový * ekonómia * digitalizácia * siete sociálne Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02049-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1