Number of the records: 1  

Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe

  1. Title Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007
    Author infovedúca projektu: Vanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Vokorokosová Renáta
    Polák Matej EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Gazda Vladimír
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Rimarčík Marián
    Hornáčková Darina
    Viestová Kristína
    Štofilová Jana
    Jurková Jana
    Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Žiaran Pavel
    Nimrichterová Jana
    Meteňko Anton
    Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Fabian Viktor
    Issue dataKošice, 2008. - [30 s.]
    NoteVEGA 1/2555/05
    Document kindsprávy výskumné
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.1 - Ekonomická veda
    Keywords veda ekonomická * právo
    Public work categoryReports about solved problems of scientific-research 11** Allocated grants
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01973-001, kópia plného textu


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.