Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

  1. Title Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing vzťahový
    AnnotationRozdiely medzi klasickým marketingom a marketingom vzťahov. Vplyv nových paradigiem na vzťah so zákazníkom. Voľba stratégie komunikácie marketingových vzťahov. Komunikačná stratégia zameraná na podnikanie. Komunikácia zameraná na rôznych účastíkov trhu. Zameranie interaktívnej marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.