Number of the records: 1
Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa
Title Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa : dizertačná práca Author info Barbora Lattová, školiteľ: Mária Dzurová Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2014. - 156 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords marketing manažment * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská Public work category Qualificational works (thesis, habilitation, atestation...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 877964
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 5.1 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 877964 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1