Number of the records: 1  

ROI of social media marketing in insurance in Germany

  1. Title ROI of social media marketing in insurance in Germany
    TranslationROI marketingu prostredníctvom sociálných médií v poisťovníctve SRN
    Author infoClaudia Hilker, Marián Zajko
    Author Hilker Claudia
    Co-authors Zajko Marián
    Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 10, č. 3 (2014), s. 237-242. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * poisťovníctvo * Nemecko * siete sociálne * médiá
    AnnotationStav implementácie a využívanie marketingu prostredníctvom sociálnch médií v poisťovníctve SRN.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.