Number of the records: 1  

Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu

  1. Title Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
    TranslationPossibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing
    Author infoViera Vávrova, Petr Červenka, Jana Naščáková, Marcela Gergeľová
    Author Vávrova Viera
    Co-authors Červenka Petr
    Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Gergeľová Marcela
    Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 / Ďuričeková Denisa ; Pružinský Michal ; Antošová Mária ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3731-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 57 - Biologické vedy
    Keywords inžinierstvo génové * vedy biologické * biológia * bionika * biometrika * experimenty * marketing
    AnnotationPupilometria je metóda merania veľkosti pupily (zornička) pri reakcii na podnet tzv. pupilárneho reflexu. Podstata a využitie pupilometrie, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady pre budúce využitie v marketingu. Experiment.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00320-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.