Number of the records: 1  

Sociálne siete ako marketingový nástroj v podnikoch cestovného ruchu

  1. Title Sociálne siete ako marketingový nástroj v podnikoch cestovného ruchu : bakalárska práca
    Author infoJán Halaj, školiteľ: Ján Rudolf
    Author Halaj Ján
    Another authors Rudolf Ján (Školiteľ (konzultant))
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Issue dataBratislava, 2014. - 53 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number877986

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha313.3 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce979.5 KBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.