Number of the records: 1  

Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle

  1. Title Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle : bakalárska práca
    Author infoPeter Nemček, Lenka Šprochová
    Author Nemček Peter
    Another authors Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2014. - 46 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number879517

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha230.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce790.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.