Number of the records: 1  

Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Author infoPeter Mitrík, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Author Mitrík Peter
    Another authors Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2014. - 59 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number884573

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce742.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.