Number of the records: 1  

Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku

  1. Title Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku : bakalárska práca
    Author infoRadka Bašistová, školiteľ: Peter Šinský
    Author Bašistová Radka
    Another authors Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2014. - 49 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number879891

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha238.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.