Number of the records: 1
Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení
Title Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení Translation Increasing the level of quality relationships with customers through application solutions Author info Jana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková Author Sekulová Jana Co-authors Ihnat Peter Nedeliaková Eva Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2014), s. 65-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2014. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik dopravný * doprava železničná * náklady * efektívnosť ekonomická Annotation Implementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1
article
Number of the records: 1