Number of the records: 1  

Marketing v poisťovníctve e-marketing

  1. Title Marketing v poisťovníctve e-marketing
    TranslationMarketing of insurance and electronic marketing
    Author infoJozef Adamko
    Author Adamko Jozef
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 133-141. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * Slovensko * technológie informačné * Európa * trh poistný * technológie komunikačné * marketing elektronický
    AnnotationModernými marketingovými prístupmi sa mení pohľad na vývoj v marketingovom riadení a stáva sa ústrednou témou sveta obchodných spoločností a je dôležitým faktorom ich úspechu. Nemal by byť obsiahnutý iba v marketingovom oddelení, ale mal by ním žiť celý podnik. Tento trend sa v neposlednom rade dotkol aj finančných inštitúcií, poisťovní nevynímajúc. Marketing je neoddeliteľnou súčasťou moderných, prosperujúcich firiem na celom svete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF442.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.