Number of the records: 1  

Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti

  1. Title Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti
    TranslationModern approaches to current marketing management
    Author infoGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová
    Author Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * rozvoj trvalo udržateľný * marketing manažment * riadenie * stratégia marketingová
    AnnotationPotreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.