Number of the records: 1  

Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu

  1. Title Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu
    TranslationAnalysis of possibilities to detect the on–line reputation of Universities and Schools of higher education in the Slovak virtual market
    Author infoPeter Dorčák, František Pollák, Pavel Štrach
    Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Pollák František
    Štrach Pavel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 12-20. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * marketing * trh elektronický * Slovensko * školy vysoké * univerzity * stratégia marketingová
    AnnotationAnalýza možností zisťovania, resp. merania virtuálnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na slovenskom virtuálnom trhu. Prezentácia konkrétnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na špecifických trhoch.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01989-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.