Number of the records: 1  

Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie

  1. Title Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie
    TranslationMarketing in the area of health services from the point of view of normativeregulation
    Author infoMartina Ferencová, Peter Demek
    Author Ferencová Martina
    Co-authors Demek Peter
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 42-50. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2014. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * klienti * komunikácia marketingová * legislatíva
    AnnotationZnalosť zákonov súvisiacich s marketingom a marketingovými aktivitami v oblasti zdravotníctva umožní podnikom, firmám a organizáciám, ktoré poskytujú služby v tejto oblasti dobrú orientáciu v zákonnom rámci pre štandardy poskytovania zdravotnej starostlivosti na území Slovenska aj s ohľadom na spoločenskú zodpovednosť . Navyše môže výrazne posilniť ich schopnosť nadviazať a udržať dlhodobé pozitívne vzťahy s ich cieľovými publikami – klientmi a pacientmi, posilniť ich trhovú pozíciu a zaručiť im konkurenčnú výhodu oproti iným subjektom v lokálnom i globálnom meradle.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.