Number of the records: 1  

Students' satisfaction as a competitive advantage in the financial products market: a comparative study

  1. Title Students' satisfaction as a competitive advantage in the financial products market: a comparative study
    Author infoMichaela Baňařová
    Author Baňařová Michaela
    Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2014), s. 104-123. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * marketing * služby finančné * účty bankové * študenti * výhody konkurenčné * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPreferencie študentov pri výbere bankových produktov a služieb. Prehľad bánk, ktoré poskytujú študentské bankové účty.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.