Number of the records: 1  

Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace

  1. Title Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
    Parallel titleUsing social networks as tools of destination`s marketing communication
    Author infoIda Vajčnerová, Eva Kloudová
    Author Vajčnerová Ida
    Co-authors Kloudová Eva
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 151-161. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * prieskum * Česko
    AnnotationCharakteristika sociálnej siete. Využívanie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie. Možnosti sociálnych sietí na propagáciu destinácie cestovného ruchu. Výsledky prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.