Number of the records: 1  

The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes

  1. Title The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes
    Author infoPeter Jamnický
    Author Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personnel marketing and personnel management : select issues : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 97-112. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Kita Pavol ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3906-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie podnikové * marketing personálny * kooperácia * spolupráca podnikov * klaster * podnik malý * podnik stredný
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00530-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.