Number of the records: 1  

The Expansion Strategy of Multinational Chains

  1. Title The Expansion Strategy of Multinational Chains
    TranslationExpanzívna stratégia nadnárodných sietí
    Author infoErika Seres Huszárik, Enikö Dobai Korcsmáros
    Author Huszárik Erika Seres
    Co-authors Dobai Korcsmáros Enikő EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice : Series D. Č. 30 (2014), s. 84-94. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2014. ISSN 1804-8048
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Keywords reťazce obchodné * siete maloobchodné * lokalizácia * stratégia podnikateľská * spoločnosti nadnárodné
    AnnotationPreverenie kritérií na umiestnenie potravinových reťazcov. Faktory vplyvu na výber vhodnej polohy maloobchodnej siete a index penetrácie na území SR. Špecifiká expanzie sietí hypermarketov. DIY (Do It Yourself) maloobchodné siete a siete s domácimi potrebami, ich zvláštnosti.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00715-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 30

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF8.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.