Number of the records: 1  

Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing

  1. Title Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing
    Parallel titleEffectiveness of marketing communications in tourism with a focus on electronic marketing
    Author infoMariana Ivaničková
    Author Ivaničková Mariana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 70-80. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * ruch cestovný * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť
    AnnotationMarketingová komunikácia a internet. Komunikačný mix na internete. Porovnanie internetu s ostatnými médiami. Vymedzenie cestovného ruchu a SACR. Elektronický marketing v odvetví cestovného ruchu. Možnosti merania marketingovej komunikácie. Zhodnotenie marketingovej komunikácie v podnikoch cestovného ruchu. Najväčšie prekážky zavádzania IKT v podnikoch cestovného ruchu na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE14 00615-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.