Number of the records: 1  

The Perception of event marketing as a part of marketing communication

  1. Title The Perception of event marketing as a part of marketing communication
    TranslationVnímanie event marketingu ako súčasti marketingovej komunikácie
    Author infoEva Kotová
    Author Kotová Eva
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 129-141. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * event marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnnotationVnímanie event marketingu ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.