Number of the records: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny

  1. Title Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny
    TranslationPerception of private brands of customers in the segment of paper hygiene
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * pojmy * politika obchodná * značky * značky maloobchodné * značky výrobkov
    AnnotationVymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.