Number of the records: 1  

Význam distribučných partnerstiev v podnikaní

  1. Title Význam distribučných partnerstiev v podnikaní
    Parallel titleThe Importance of distribution pertnerships in business
    Author infoMartin Moravčík
    Author Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 3 (2014), s. 14-24. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords distribúcia * kanály distribučné * kooperácia * spolupráca podnikov * partnerstvo verejno-súkromné * franšíza * koncesie * licencie * maloobchod
    AnnotationCharakteristika distribučného kanála. Kooperácia a partnerstvá v distribučnom kanáli. Kooperačné formy podnikov. Moc v distribučných kanáloch. Konflikty a ich riešenie. Realizácia kooperačných vzťahov spoločnosti Tesco a Bird Eye Wall`s v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00943-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.