Number of the records: 1  

Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior

  1. Title Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior
    TranslationNeuromarketingová revolúcia a rola emócií v spotrebiteľskom správaní
    Author infoOtília Zorkóciová, Lucia Ďuranová, Mária Šášiková, Lucia Vanková
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Ďuranová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business : proceedings : 14th international scientific conference : may 29th 2014, Prague and Bratislava. S. 197-218. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2014 / Plchová Božena ; The Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business International scientific conference. ISBN 978-80-245-2037-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * emócie * stratégia marketingová * stratégia podniková * stratégia inovačná
    AnnotationRstúci význam emočného správania zákazníka v marketingových komunikačných stratégiách podniku. Neuromarketing - inovačný nástroj porozumenia požiadavkam spotrebiteľa. Význam stimulácie emočných senzorov. Hodnotenie neuromarketingu na Slovensku: Coca-Cola, Pepsi a Kofola. Aplikácia metód neuromarketingu na vybraných neziskových organizáciách.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00999-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.