Number of the records: 1  

True and Fair View of Financial Position of Entity vs. Acceptance of Relevant Financial Reporting Framework - Auditor's Dilemmain Forming an Opinion on Financial Statements

  1. Title True and Fair View of Financial Position of Entity vs. Acceptance of Relevant Financial Reporting Framework - Auditor's Dilemmain Forming an Opinion on Financial Statements
    TranslationPravdivý a férový pohľad na finančnú pozíciu subjektu vs. akceptácia rámca relevantného finančného reportingu - auditorská diléma tvoriaca názor na finančné výkazy
    Author infoPetra Krišková, Ladislav Kareš, Veronika Kňažková
    Author Krišková Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Co-authors Kareš Ladislav EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Kňažková Veronika EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Ethics as an essential condition for sustainable economic development : proceedings of scientific papers. S. 41-50. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Kubaščíková Zuzana ; Hvoždarová Jana ; Foltínová Alžbeta ; Tumpach Miloš. ISBN 978-80-225-3953-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0069/13 Koncepcia verného a pravdivého zobrazenia skutočnosti v kontexte platnej legislatívy účtovníctva z pohľadu audítorskej profesie
    NoteVEGA 1/0069/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 17 - Etika. Morálka
    Keywords výkazníctvo účtovné * audit etický * štandardy audítorské medzinárodné * štandardy účtovné medzinárodné * stabilita finančná * rozhodovanie strategické * reporting
    AnnotationModifikácia legislatívy audítorstva. Transparentné vykazovanie. Účtovné štandardy podľa inštitúcií EÚ. Medzinárodná asociácia účtovníkov IFAC a štandardy ISA 200. Nezávislý audítorský výkaz.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01111-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.