Number of the records: 1  

Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi

  1. Title Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi
    Parallel titleA Trade marks as a communication tool with consumer
    Author infoAlena Dudeková
    Author Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 14-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords tovaroznalectvo * kvalita tovaru * komunikácia marketingová * známky ochranné * výhody konkurenčné * vlastníctvo duševné
    AnnotationOchranná známka ako významný nástroj pri rozoznávaní a získavaní upevnenia konkurenčného postavenia jej majiteľa na trhu. Hlavné funkcie ochrannej známky. Zákon č. 506/2009 Z. z. o ochranných známkach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01137-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF373.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.