Number of the records: 1  

Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy

  1. Title Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy : habilitačná prednáška
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2014. - 77 s.
    Edition Habilitačné a inauguračné prednášky
    Document kindprehľady (obzory)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords benchmarking * marketing elektronický * školy vysoké * marketing
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 2, at library only 0
    Call number883229, 883230

    Call numberLocationSublocationInfo
    883229SEKSklad knižničného fonduavailaible
    883230SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.