Number of the records: 1  

Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture

  1. Title Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture
    TranslationMarketing ľudských zdrojov a rola vodcovstva v procese tvorby koporátnej kultúry
    Author infoAnna Polednáková, Božena Hrvoľová
    Author Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Personnel marketing and personnel management - functions and competences : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. pp. 96-106. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3937-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords akvizícia * diverzita * kultúra podniková * zdroje ľudské * manažment personálny * marketing personálny * štruktúra podniku organizačná * identita podniková
    AnnotationPolitické a kultúrne aspekty ako základ personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na proces integrácie a výkonnosti akvizície. Kultúrna rozdielnosť v podniku - slabosť alebo výhoda? Ľudské zdroje v procese integrácie. Význam vodcovstva.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01145-005, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.