Number of the records: 1  

Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
    Parallel titleInfluence of emotions on consumer behaviour
    Author infoDominika Ďurišková, Mária Šášiková
    Author Ďurišková Dominika
    Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 58-69 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords organizácie neziskové * reklama * farby * emócie * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa
    AnnotationCharakterizácia miery vplyvu emócii na spotrebiteľské správanie. Na základe získaných údajov o danej problematike a informácii z vlastného výskumu autorky potvrdili, že emócie majú rozhodujúci vplyv pri rozhodovaní sa spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01628-008, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF628.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.