Number of the records: 1  

Základné interakcie plánovacieho procesu predaja

  1. Title Základné interakcie plánovacieho procesu predaja
    Parallel titleThe Fundamental interactions of sales planning process
    Author infoPavol Kita, Pavol Konštiak
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords predaj * plánovanie * plán marketingový * predajne * personál * zákazníci
    AnnotationPojmy cieľový trh, obchodná činnosť. Plánovanie predaja, základné interakcie plánovacieho procesu predaja: funkčné interakcie, skúsenosť obchodného personálu a rozhodovanie o budúcom vývoji na trhu, vplyv stratégie na operatívu, vplyv marketingového plánu na plán predaja, kombinácia interakcií.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti315 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.